tisdag 11 januari 2011

Jag älskar vad du gjort med stället!


Hej Kristofer!

Här är mitt nya kontor. Det är dubbelt så stort som mitt förra (15 kvadrat), vilket med min inredningsfilosofi betyder att det är dubbelt så ensligt. Men jag tycker om det. På sant eremitmanér har jag även fällt persiennerna för att slippa distraktioner som havsutsikt och grönska.

Men säg det som varar. Det tog tre timmar innan telefonen ringde med ett riktigt spännande, nytt tv-projekt som ska bli fantastiskt roligt att jobba med. På måndag återvänder jag därför till Frihamnen. Just som jag trodde att jag inte kunde få fler i-landsproblem så har alltså ännu ett dykt upp: att jag bara fick tillbringa en vecka på nya kontoret.

Men 2011 är förändringarnas år. Jag är flexibel. K-Flex, det är jag.

/K

4 kommentarer:

  1. Och vilket projekt är det då måste man ju fråga?

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet. Men se, K-Flex; det är vår gravt weedindränkta dj. Så är det faktiskt. Han var först; http://www.youtube.com/watch?v=c4QFqVdnRTI

    Men han delar nog säkert med sig av namnet med.

    SvaraRadera
  3. Här är ett smakprov till; http://www.myspace.com/snakka/music/songs/Animalskank-K-Flex-R-emix-74703153

    SvaraRadera
  4. >>Anonym: Tror inte att jag får avslöja det riktigt än. Men det är två av tv-Sveriges största profiler som startar ett nytt program. Så får ni konspirera bäst ni vill.

    >>Ras: Alla som döper låter till "Animalskank" är mina vänner.

    /K

    SvaraRadera