söndag 17 april 2011

Ikväll är en kväll för tårgas

Hej Kristofer!

Ikväll ska jag och Emily på bio. Jag älskar att gå på visningar av filmer som ingen vill se. En gång gick jag på en dagvisning av Tristram Shandy och det var jag och en tjock kille med anteckningsblock som var de enda i hela lokalen. Efteråt ville jag klappa honom lite på axeln men det hade nog setts som deltagande snarare än förenande, så jag struntade i det.

Filmen vi ska se ikväll rankas uppenbarligen lika högt på impopularitetsskalan. Riktigt roligt är dock den person som hade hela lokalen att välja platser från och bara, "Klart fan jag tar platsen bakom den där ensamma personen i raden framför".

Jag känner att ikväll är en kväll för tårgas.

/K

3 kommentarer:

  1. Vilken film var ni på?

    SvaraRadera
  2. The Adjustment Bureau. Bra koncept, rätt spännande, helt värdelöst slut.

    /K

    SvaraRadera
  3. ... och tyvärr hade salongen fyllts på så jag fick aldrig någon skymt av vem ovan nämnda weirdo kunde varit.

    /K

    SvaraRadera