onsdag 18 maj 2011

Som ett brev på posten

Hej Kristofer!

En sak som gör mig så jävla glad: när ni läsare hör av er och vill ha en bok signerad. Den här går till Jonas i Mölndal, men det finns även folk i Solna, Jönköping, Göteborg och så vidare som hört av sig och det gillar jag. Kanske framförallt för att man får en liten uppfattning om vilka ni är, er spridning, era tankar.

Alex Schulman gav mig rådet att sätta ut min mailadress i boken, och nu ångrar jag att jag inte gjorde det, för de mail jag får är så fantastiska att läsa. Att någon reflekterar så mycket över vad man suttit och skrivit och varit helt övertygad om att ingen ska orka bry sig om.

I alla fall, om signaturer. Jag har själv försökt få så många av mina publicerade vänner att signera sina böcker till mig (allt från ”Tack för att du alltid lyckas vara både med mig och mot mig” (Ronnie Sandahl) till ”Du har en vass penna och Stockholms snyggaste Moz-frisyr” (Fredrik Strage)) och det gör samlingen så mycket finare.

Den som vill ha ett ex signerat kan maila mig på kristofer.ahlstrom@gmail.com så får ni min adress att posta till.

/K

1 kommentar:

  1. Fint att du har sådan kontakt med dina läsare!

    SvaraRadera